مجله عمومی تودی

مجله ی خبری و عمومی تودی

مجله عمومی تودی

مجله ی خبری و عمومی تودی

  • ۰
  • ۰

در حال حاظر میلیون ها میلیون فرد در جهان در هر جامعه و کشوری از ازدواج موفقی و آینده داری به دلیل توجه و اهمیت بالا در تصمیم گیری های ابتدایی این امر برخوردار بوده اند.

یکی از ویژگی ها، مزیت ها و فواید اصلی ازدواج و خواسته  هر زن و دختری به دلیل وجود نعمت بارداری در زنان فرزند آوری پس از ازدواج است که از لذت و شور و اشتیاق بسیار بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که روند وقاعده فرزند آوری در تمامی زنان و دختران از الگو و اصولی کلی و دقیق بهره مند است.

به گونه ای که خلقت مردان و زنان از ویژگی های بارز و اساسی برخوردار است که امکان فراهم کردن ملزومات بارداری در وجود هر دو جنسیت قرار داده شده است و بانوان برای نگه داری از جنین و همراهی کردن فرزندان در روند رشد و تکامل از اندام های ویژه ای برای این کار برخوردار هستند که آناتومی بانوان را از دیگر افراد ویژه می سازد.

بارداری-رحم

بارداری

بارداری در زنان و دختران توسط اندام خصوصی رحم در ناحیه شکم آنها انجام می شود که تمام نیازهای لقاح، مراقبه و رشد کودکان در رحم قرار دارند.

دختران و زنان از دوران کودکی با ورود به سن بلوغ و افزایش سن، متوجه تغییراتی در اندام خصوصی و سایر اندام های خود می شوند، بنابراین این تغییرات بخشی از رشد و نمو دختران و زنان است که پایه و اساس بارداری و دگرگونی را به آنها می دهد.

تغییراتی که در دوران بلوغ در دختران ایجاد می شود شامل افزایش اندازه و رشد سینه، مقداری درد به دلیل تغییرات هورمونی، درد شکم به دلیل تغییرات اساسی در ساختار رحم و شروع فعالیت این عضو مهم، شروع قاعدگی (پریود) و… است که ظهور همه این تغییرات به بهترین شکل ممکن و انجام و رعایت برخی توصیه ها برای بهبود روند این تغییرات بسیار حائز اهمیت است.

منبع: 

https://alirezaniknam.com/educational-video-on-how-to-get-pregnant/

  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی